Update!

Jahallåja.

Nu har jag sommarlov. Jag har lyckats supa bort två jobb, otroligt klantig. Så denna sommar är jag arbetslös och därmed pengalös. Jag vill ej gå in på det mer då jag får panik och ångest av tanken.

Jag gjorde mitt slutprojekt för exakt en vecka sen. Är evigt tacksam till er som kom från piteå för att se! Monologen jag framförde blev ca 50 minuter. För ett år sedan hade jag aldrig kunnat tro att det skulle vara möjligt att jag skulle klara av att stå HELT själv på scen i 50 min eller att lära in en 50-minuterslång text. men det var det. Och roligt som FAN har det varit!

Sista dagarna på skolan har varit väldigt roliga. Sista timmen på skolan spenderades sovandes tillsammans med mina fina Emanuel, Joz, och haffe i soffan. Trötta själar. Sen kom mami och hämtade mig och jag klarade av att säga hejdå utan tårar, dock så kom tårarna i bilen.
Det var riktigt jobbigt att låsa mitt rum för sista gången. Och att säga hejdå till mitt hem som har kommit att ligga mig varmt och tryggt om hjärtat. Och förstås att inte veta vilka av mina fina klasskamrater jag kommer se igen till hösten. Några har jag alltså sett för en sista gång :(
Jag kan inte riktigt bestämma mig för vad jag är mest ledsen över. Att jag inte har nåt jobb? Inga pengar? Inget hem som känns som mitt eget? Att jag saknar mina skådisar? Att sommaren kommer bli lååååång på grund av allt detta?
Ingen som vet. Only time will tell.

Dessutom så går jag och panikar över ifall jag har valt rätt rum till hösten. Jag valde ett stort, det hade jag nu i år också. Men det var så tomt eftersom jag inte fyllde upp det och kändes därför mer som bara ett vanligt studentrum. Funderar på att ta ett litet istället så att jag kan göra det helt mysigt. Har dedan planer. Sen är det även skönt att om jag tar ett litet så vet jag vem jag kommer dela toa med. Tar jag ett stort rum så blir det en helt ny random människa. Och detta året har bevisat för mig många gånger om att jag inte kommer bra överens med alla. Så det skulle också vara skönt att veta helt säkert. Men jag har ett par veckor kvar att bestämma mig på. Jag ska grubbla lite till.

Det enda som är bra med denna sommaren är att jag får massor med tid att umgås med Zaki och mina fina vänner och finfamiljen! <3

Nu ska jag in till stan tror jag. Se om the phone house vill göra nåt åt min telefon som hänger sig och fular sig stup i kvarten. Det är dags nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0