ajajaj

Bardummet är kvar och tyggen är trasig. Ajajaj. Jag hjälpte Zak lite med vardagsrummet men han gav upp ganska fort oc satte sig vid datorn. Lol-nörd. Men han kommer icke undan. Hugo fick fart i ändan när jag lovade att baka och laga mat när det är städat i köket så an är i full gång där ute.

Äsch. Nu ska jag gå och fortsätta där uppe. Ska bara inta liggläge och ila ryggen i en femma först. Så jävla enerverande att ryggen är så svag och letretlig. Well well. I min vila kan jga ju passa på att gå igenom monologen och dialogen.

Återigen måste jagbara säga att jag ÄLSKAR att jag lär mig så fort. Det känns så jävla bra. Jag kan liksom båda nu. Dialogen har jag iofs inte testat sen jag lärde mig den innan. Men med vilan som jag haft sen jag lärde mig den borde min hjärna ha bearbetat klart den.

Nä. Nu går jag! Adjö. Blir nog lasagne idag. Överraskning för Hugorias. Det blir nog en glad överraskning för dem!


BTW!! Lägg märke till de/dem i detta och förra inöägget! Felfritt?! Eller? :D Hejrååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0