Audition

Jag kom på att jag glömt berätta hur det gick på min audition förra veckan. Jag tror at tdet gick bra. Jag gjorde dialogen, den kändes sådär. Sen monologen, den kändes bättre. Sen skulle jag ta en stol och sätta mig framför juryn som bestod av 5 pers, och så skulle jag få ett ord att improvisera på, och jag fick sluta babbla först när Samuel avbröt mig. Ordet jag fick var "smiskmedel". Fråga mig inte vad det är, men i min improvisation så var det något snuskigt som kunde gå väldigt fel. Jag berättade om en kompis jag har som testat det- hon hamnade på akuten. Osv. osv.

Jag tror hur som helst att jag känner mig nöjd. Och hur det ska gå nu får vi helt enkelt vänta och se.


Nu ligger Zaki förstås och sover. Jag har varit vaken sen kl 09.
Jag tror att jag ska se lite BB i brist på annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0