BLah

Jag är arg och förvirrad nu. Jag ska ej gå in på varför men jag blir så ARG när någon gör en människa jag tycker om illa. Det är allt jag har att säga om det.


---------------

Helgen har varit braaa! Jag kom hem till pitan i torsdags. I fredags var det födelsedagsmiddag för Filip hemma hos Gujje. Det var trevligt!
Sen på kvällen for vi till stan och hämtade upp Johan som kom på besök. Sen har vi bara umgåtts och haft väldigt trevligt. Mycket lyckad helg.

Och just ja! I fredags på morgonen fick jag ett sms av Anja, mina danska systrars mamma, att hon bokat ett flyg åt två av mina systrar som ska komma och bo med mig och Zak (och Hugo om han inte jobbar förstås) en vecka i Juli. JAG ÄR SÅ GLAD att hon vågar släppa iväg dem!! Så himla kul det ska bli!! :D Det känns bra att hon vågar överlåta sina barn till oss. Men det borde hon :) Hon älskar Zak, (det gör flickorna också) och jag är ju deras syster. SÅ HIMLA KUL!!! 6 och 9 år gamla fina älskade flickor! De längtar också som tokar!!


Nu har vi en gästpedagog som vi haft förut; Micke Klingvall. Denna veckan ska vi jobba mycket med Comedia Del Arte. Kul! Vi fick se en pjäs som han regisserat ikväll. Den var skrattig as hell. Så mycket överspel. Mycket kul! Imorgon ska vi få prova på det. Ansiktsmask ska vi få prova på, osv. :D


Nä, nu ska jag sova. Har precis sagt godnatt till finaste Zaki.
Och imorn är det obligatorisk jävla gudstjänst. ORKA!!! Jag blir så arg att bli tvingad till den skiten. I början av förra terminen sa rektorn "Vi kommer ju aldrig tvinga er att gå på gudstjänsterna, de är helt frivilliga" MY ASS.
Jag tycker inte om att bli tvingad till saker. Blöh.
Men men. Har inget val.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0