borrrrrrr 2

Idag borrade jag det andra hålet. Det var mycket större och han behövde borra djupare. Han var tydligen när pulpan också.
Hur som helst. Jag hade ganska ont i tisdags när bedövningen släppte men det är INGENTING mot nu. Det gör jääätteont och det ilar en massa.
Han sa att det kan komma att behövas en rotfyllning. VAD FAN ÄR DET ens??! Vad gör de då liksom?? Jag vill veta! Jag vill sövas om jag måste borra och skit igen. Orkar inte mer. Det är jättejobbigt och jag är helt matt och svag och darrig efteråt.
Mest i psyket.
Nåja.
Jag och Zak gick på stan idag (efter tandläkarbesöket) och letade efter en födelsedagspresent åt Jenny. Hon hade önskat sig en växt så vi letade väl mest i blombutikerna. Vi hittade en fin växt med en fin blomma som till och med jag tyckte var fin! Så den blev det. Senare på kvällen åkte vi dit och fikade en stund. Det var både kusiner och mormor och faster och morbror och det ena och det andra. Hehe! Det var väldans trevligt att träffa alla dem igen! Det hinner gå så långt mellan alla jag träffar när jag är hemma.
Det är synd.
Men men.
Det är väl så det är.
Dé é väl dé då!
Nu ska jag äta med chokladbollar! (Vi fick med oss fika hem från fikat)
Vi seeeez!


Och GRATTIS GRATTIS igen, Jenny! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0