Det var därför och därför och därför!

Imorgon har jag audition till andra året här på skolan. Är aaaaaaaasnervös. Vi är 12 från klassen som söker, och det är även utomstående som kommer att söka. De tar in 8. NERVERNA DÖDAR MIG!!! Jag vill jag vill jag viiiiill!!!
Dels för att det är så bra att gå en skola så att jag har nära hem till Piteå, men även för att jag tycker om utbildningen och jag känner lärarna och allt. Det kommer ge så mycket att få gå här ett år till...

Jag repade med Pettan innan idag i en timme. Och kom just tillbaka från att ha repat med Haffe. Det är en monolog och en dialog som vi ska köra. Och så en lång och svår intervju... Gaaah! Läskigt som fan!

Repet nu ikväll gick först bra, men sista gången jag körde så fick jag en liten miniblackout. Tror det beror på att jag är så trött och har kört den så mycket. Hoppas då det. Det MÅSTE gå bra imorgon!

Men nu ska jag försöka släppa det och gå och sova. Första natten i mitt nya rum. Känns lite ovant men det ser typ exakt likadant ut som mitt förra, enda skillnaden är att jag nu är omringad av bara folk från klassen istället. Det känns BRA! :D Nästan.
Det absolut bästa skulle vara om Emanuel och Pettan kunde byta rum så jag får ha henne som granne och dela hall och toa med henne. Då skulle livet bli AWESOME! Hoppas hoppas hoooppas att hon bestämmer sig för att gå med på att byta!

Nä. Nu ska jag ringa Zak och säga godnatt sen ska jag fan sova på allt. Huuuuuuujjjjaaaaaaaaaaaaaaaaa.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0