Fyller jag 22 eller 7...?

Idag har jag verkligen haft fullt upp. Ingen tid för vila här inte! Jag har lovat 6 pers i klassen att vara ljus- och ljudtekniker åt dem, varav två styck jag ska agera lite regissör. Det är väldigt kul och väldigt lärorikt.
Samtidigt som det känns lite tråkigt att jag inte får göra en egen föreställning så känns det även väldigt kul att få lära sig lite mer om sånt jag tycker är svårt.
Jag är väldigt tacksam också att de vågar lita på mig med deras föreställning. Mycket kul!

Sen ska ni få höra nu om en liten incident som hände tidigare ikväll... En incident som får mig att ifrågasätta om jag verkligen ska fylla 22 på fredag eller inte.
Jag skulle gå ut och röka med Emzor, så jag stängde dörren till mitt rum. När jag kom tillbaka från ciggstunden så var min dörr öppen... Märkligt tänkte jag samtidigt som jag tar ett steg in i rummet. DÅ flyger både Haffe och Emanuel fram från min garderob och jag skriker och smäller igen dörren, med dem på insidan och mig själv på utsidan. Och sen... tro det eller ej... Jag kissar på mig. Inte mycket. Men det hände fan. Så sjukt. Sen föll jag ihop på golvet och grät en liten rädsleskvätt.

Jag tycker det var väldigt jobbigt just då, men i efterhand så tycker jag att det är väldigt roligt med utdragna skämt / skrämningar osv osv.


Nu MÅSTE jag sova. Eftersom jag ska hjälpa 6 pers imorn innebär det att jag ska spendera MINST 6 timmar i salen med FULLT fokus. Så... Det gäller att sova. Börjar 08.30.


I överimorgon får jag äntligen åka hem till Zak igen. Det ska bli skönt! Fina fina fina Zaki. Det ser jag fram emot!

Nä. Nu är det fan nässpray som ska skjutas in i vardera näsborre för att sedan släcka ljuset och falla ner med kinden mot min icke så sköna kudde med mitt supersköna täcke + filt som omsluter min kropp.

Eh.
Ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0