Möte och födelsedagar och allt möjligt!

Idag har jag spenderat dryga 9 timmar med att då vara regissör eller ljudtekniker eller ljustekniker. Och nu kl 23 hade vi ljusmöte som varade tills nu. Eller ja, några kanske är kvar. Behöver jaf nämna att jag snart dör av utmattning! Det tär på hjärnan!
När klockan slog 00.10 så avbröt de mötet vi hade för att sjunga för mig. Eller ja. JAG avbröt mötet med att sjunga "jaaaaaaa....... må jag leeeevaaaaaa" sen hakade klassen på och tog över! hehehee. vad gör man inte för en sång lix! Sen fick jag några kramar. Heh. Kul. Faktum kvarstår att jag är ett enormt skämt. Men men. Det har jag haft 22 år på mig att vänja mig vid. Även kommentarer som "haha... vaaa... fyller du år första april... vilket aprilskämt! höhöh". 
Okeeey.... this is news to meee... NOT.


Nä. Nu måste jag sova. Jag är asnervös inför imorgon. Speciellt inför Roxannas som är svårast då jag ska sänka två ljus, samtidigt som en låt ska slås igång, samtidigt som två andra ljus ska upp. JAIKS! Men... Jag får göra mitt absolut bästa. Jag ska ge allt jag har. Mer kan jag ej göra. Hoppas HOPPAS det ska gå bra!
De jag hjälper är då Lusth, Pettan, Emanuel, Haffe, Roxy, Emzor och Jozie.

Efter det är klart med uppspelningarna så drar jag hem till Piteå där Zak väntar! heh. Och så kanske mamma kommer på kvällen.


Nä. Nu måste jag sova. Upprepning. Aaaråå. Adjö. Godnatt!

Puss och kram från en numera 22-åring. HEEEEH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0