sjukling

Ja, jag är då fortfarande sjuk. Har varit hemma två dagar från skolan. Och under den tiden har resten av klassen fått en läxa; att göra en föreställning baserad på snövit och de sju dvärgarna på 10-12 min. Jag missar det. Men jag får iaf agera ljud och ljus, och även regissera lite. Så det är väl kul.
Enda anledningen till att jag kom tillbaka idag var att vi ska jobba med barnföreställningen imorn, vilket jag när jag kom hit fick veta att min grupp helst inte ville eftersom de vill jobba på sin föreställning. Vilket innebär att jag kunde stannat hemma och blivit frisk. Men men. Nu är jag här iaf. Och får som sagt hjälpa till lite ändå.

På fredag fyller jag fan år. Det är insaaane. På lördag tänkte jag ha födelsedagsfika för la familja. Men mama ska ner till ... ehm. Vet inte. Neråt iaf. För att göra nåt stamtavletest med hennes hund. Så hon kommer inte kunna komma. Tråkigt. Men mina syskon ska iaf komma. Och så ska jag bjuda svärfamiljen och hoppas att de vill komma och smaka på lite fika. Vi får väl se om någon dyker upp!

Nu ska jag ringa Zaki och säga godnatt och sen ska jag fan sova. Måste vila upp kroppen. Är så matt och svag. Hatar att vara sjuk :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0