sociala gänget!

Jag skulle egentligen åkt tillbaks till burran idag men jag orkade inte gå till busen så jag åker imorgon istället. Så får jag en till natt med Zäki. Wiie!

Nu sitter jag i fåtöljen med Zaks mac, Hugo i soffan med sin lap top, och Zak vid skrivbordet på den stationära datorn. Extremt sociala må jag säga!

Just ja! En lite rolig sak som Zak gjorde i fredags... Jag gick förstår och la mig någon gång mellan typ 01-02 på natten tll fredag, tidigt enligt Zak, men sent enligt mig. Heh. Hur som heeelst. Jag önskade att Zak skulle gå och lägga sig med mig men han var ej trött sa han så istället sa han att han lovade att stiga upp med mig om han fick sova till 12. Så jag gick och la mig och tänkt att han inte skulle komma om alltför många timmar om han skulle orka upp kl 12. Dagen efter vaknade jag kl 10. Gick då upp och åt frulle i lugn och ro, och tittade lite på BB förstås och sådär. Sen gick jag upp och väckte Zak runt 12.15.
Dagen gick och kl 14 steg Hugo upp. Sen ringde både Niklas N och Sebbe och ville komma och dricka öl och sen gå ut på krogen. Och av någon konstig anledning kom de typ runt 17.00. Konstig tid att komma för att förfesta tyckte jag... Men tänkte in mer på det. Kl 18 gjorde vi lasagne. Och när kl var 21 så sa Sebbe till hugo och Niklas att klockan började bli mycket och det började bli dags att börja gå. Jag tittade på klockan och sa "eh, va? Kl är ju nio?"
Sebbe och Niklas sa att deras klockor var 23. Mycket märkligt. Jag gick och kollade på min telefon. Den var 21. I köket var den 21. Stationära datorn var 21. Macen var 21. Hugos telefon var 21. Hugos dator var 21.
Vi kollade på nån sida på internet och den visade.... 23. Förstås.

Zak hade alltså ställt bak tiden 2 timmar (till robot-ö-tid) när han skulle gå och lägga sig på den där torsdagsnatten. ENBART för att jag skulle låta honom sova till 14 istället. LOL. Så jävl kul skämt ndå. Dock så kände jag mig så förvirrad och lurad. Och STRESSAD över att jag sovit till 12 och inte tio. Men men. Det var iaf ett kul skämt. Inga arga känslor alls. Och man kan ju lugnt säga att han gick in för skämtet helt.
Han höll på att säga att tiden vi hade i hemmet var en robot-ö. Och resten av världen hade verklig tid. Eller nåt. Minns inte exakt vad han sa. Men kul var det iaf!

Nu ska jag se med family guy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0