Städardag!

Inatt lärde jag mig monologen på 30 min sen satt den. Skönt. Innan idag lärde jag mig dialogen på typ 20 min. Sen efter det köpte jag big brother 7 dagar. Hahaha. Nördigt och smulans pinsamt värre.
Men jag gjorde iaf klart läxan först som jag satt som mål. Heheh.

Idag har jag sagt till killarna att vi måste städa. De har det så snuskigt så jag måste styra upp detta lite. De fick välja själva vad de ville städa. (toaletterna, vardagsrum & hall, köket). Hugo tog köket, zak vardagsrm & hall och jag åkte på äckeltoaletterna som inte städats sedan jag föddes. Typ. Hehe. Nä. Inte riktigt. Men det var ett tag sedan! Men jag längtar tills vi är klara! Dom for iväg till sunes för att köpa mat. Jag åt soppa hemma istället för att spara pengar.

När det är städat så ska jag laga mat varje dag typ till dem och lära dem hur billigt man kan leva på att inte äta skitmat varje dag. Heh. Och veckohandla istället för att kvällshandla!

Nu kommer de! Later! Toan väntar mig!



Kommentarer
Postat av: Jänny

Lilla gumman! Du borde verkligen inte behöva städa efter de där lort-grisarna! Särskilt inte torka deras eget kiss och bajs!!!!!! Att de inte skäms! JAG skäms bara över att vara Zaks mamma. Herregud så kapitalt jag misslyckats obviously. Du är alldeles för snäll, men jag förstår att du hellre sätter eld i baken på dem så huset blir rent än att du ska tvingas tillbrinag tid i det där snusket. Jag brukar fråga om jag inte kan få komma och städa (du ser, jag är inte bättre jag ) så att det är fint innan du kommer hem, men det får jag aldrig. Förbaskade pojkvaskrar! Nollor! Loosers! Jag blir såååå arg. Ha en skön vecka i Burran! Piss! Oj, jag menar Puss!

2011-03-06 @ 22:42:26
Postat av: Nicci

Tja.. Eftersom jag har lov så tänkte jag att det skulle vara skönt att ha det lite städat så jag tog tag i det. De får ha det hur de vill när jag inte är hemma men när jag är det en längre tid då jävlar ... hehe.

Du ska inte skämmas! De är ju bara lata! Det vet man ju. Sist de städade (inför nyårsfesten) var ju Zak den som var mest på hugget och ville få det fint och klart. Så han kan ju när han vill!



Hoppas vi kan ses snart! Puss & kram!!

2011-03-08 @ 19:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0