tlfinlägg

Woooh! Första blogginlägget från tlf. Coolt. Har alltså listat ut hur man gör. Äntligen!!! Idag har jag först hängt med finaste Elin på stan. Vi gick på en promenad oxh shoopade lite. Och lite catching up. Det var mysigt. Sen kom zak till stan då vi var bjudna på middag hos hans mormor. Det var aslängesen jag träffade henne så dwt var riktigt mysigt! Och efter det gick jag och fikade på nodo med Elin, Emmy och Johanna! Supermysigt! Nu bakar jag en sockerkaka. Småååtimmarnaaaa. Ska väl gå och sova när den är klar. Vilket är nu. Måste bara smaka en bit först. imorn äre borrning som gäller... Igen! :( zak ska följa som stöd... Igen. Han är allt bra snäll och fin. Har som mål att INTE gråta imorgon. Wish me luck! Byyyye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0