Without you

För ett par veckor sedan hade Zak i läxa att skriva och spela in en soul-låt. Och just den helgen han valde att göra den så var jag här i Piteå så han önskade att jag skulle hjälpa med texten. Det gjorde jag. Och så spelade vi in en demo som han skickade till sin lärare. Sen veckan därpå skulle det spelas in med liveband. Då var jag ju i Burträsk så Jesper spelade in sången då. Men nu har jag också fått spela in en version. Det var ruligt! Jag ska länka åt er så ni kan lyssna om ni viiiiiiiiill. Den heter without you.

Idag har vi spelat in piano till en låt som vi skrev tillsammans förra året i bröllopspresent till Leon och Emilia. Vi har lovat i evigheter att ge dem en en skiva så de kan spara låten. Så idag är pianodelen inspelad. Jag hade tänkt spela in sången men både Niklas Nilsson och Sebbe är här = min koncentration är ej på topp.
Jag gör det imorn istället!

Well well.

Om ni vill lyssna på den nyast inspelade, alltså den som Zak skrev, men jag hjälpte till lite med och sjunger i, så är adressen www.soundcloud.com/nickzor , och heter alltså without you.

Nu ska vi nog äta lite middag! Så vi höres en annan timme eller sådant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0