Statist-Nickan

Nu måste jag bara uppdatera för mig egen skull mest. Så jag inte glömmer! Jag gjorde mitt första statistjobb i måndags! Helt spontant var det. Oplanerat och kul! Skulle bara följa Emanuel dit och när vi kom dit så frågade hon om jag också ville vara med. Mycket roligt. Då har man fått se hur det går till under en filminspelning. Så efter det har jag legat i och sökt massa statistgrejs.
Eftersom jag inte har någon riktig utbildning så får jag börja såhär istället. Så småningom så får jag kanske lite mer avancerade roller.

Hur som haver. I tisdags fick jag ett mail om att jag var önskad som statist till någon bar-reklam som jag sökt. Hade tänkt fara men saker kom i vägen så det blev inte. Och i onsdags så fick jag ännu ett mail från ett seriöst produktionsbolag där det stod att hon hade hittat mig på filmcafé och tyckte att jag skulle passa till J-sons nästa musikvideo! Cooooolt! DE vill ha mig. DE hittade mig och kontaktade MIG för att DE ville ha MIG! Jag hade inte ens sökt den! Hah! Woooh!
Så imorgon bär det av till min allra första musikvideoinspelning. Tror det blir riktigt nice.

Och i torsdags ringde en annan kvinna från ännu ett produktionsbolag och frågade om jag ville vara med på ännu ett projekt som spelas in på tisdag. Minns inte ens vad det var.. hehe. Får ringa och kolla ordentligt på måndag typ.

Och i veckan har jag en jobbintervju... Och mest troligt en utbildning till ett annat jobb. Och ytterligare en skulle höra av sig i veckan. Ah. Så MYCKET hela tiden. Måste skaffa en almenacka. Dör min telefon så rasar mitt liv. (Har ALLT i den!)


Ehm... vad mer... Nä. Inget mer. Inte just nu iaf.


HEJSVEJS!




Hemligt meddelande: JÄDFA, DLM!

Kommentarer
Postat av: Madeleine J

You go girl! :)

2011-10-16 @ 17:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0